Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

شوگران: صوبہ خیبر پختونخواہ کا خوبصورت پرفضا مقام


پاکستان کے خیبر پختونخوا میں واقع ایک حسین تفریحی مقام جو سطح سمندر سے 2362 میٹر بلندی پر واقع ایک سطح مرتفع ہے۔ شوگران یا شوگراں کیوائی سے صرف 10 اور بالاکوٹ سے 34 کلومیٹر کے فاصلے پر واقع ہے۔ اسلام آباد سے کیوائی کا 212 کلومیٹر کا فاصلہ ایک ہموار سڑک کے ذریعے طے کیا جا سکتا ہے جس کے بعد شوگران تک بھی سڑک بنی ہوئی ہے لیکن چڑھائی کے باعث جیپوں یا گھوڑے خچر پر سفر کرنا زیادہ مناسب ہے۔ کیوائی سے شوگران تک کا راستہ انتہائی حسین و دلفریب نظاروں کا حامل ہے۔
شوگران میں کئی ہوٹل واقع ہیں جہاں مناسب قیمت پر رہائش حاصل کی جا سکتی ہے۔ علاوہ ازیں یہاں سے اوپر کی جانب سری، پائے اور مکڑا چوٹی تک بھی پہنچا جا سکتا ہے۔
شوگران میں مناسب قیمت پر اچھی کوالٹی کے ہوٹل ہیں. کوئی بھی آسانی سے اپنی کار میں پہنچ سکتے ہیں. سات کلومیٹر پر محیط پائن کے جنگلات میں شوگراں سے سری پائے تک اور پھر آگے مکھڑا چوٹی تک خوبصورت ٹریک ایک زبردست ٹریکنگ تجربہ ثابت ہوتا ہے.

Tags: , , , , ,